Translate

söndag 25 augusti 2019

Scrapträff

Idag har jag varit på scrapträff, en varm, solig sommardag, men det visste vi ju inte när vi önskade en träff redan i augusti. Vi var i nya lokaler, ABF har flyttat en del av sina kurser till en fastighet vid Zoegas Kaffe. Det visade sig att jag varit där många gånger under mitt arbetsliv då Medelpunkten med alla hjälpmedel låg där då.


Karin som vägleder oss och idag skulle vi göra en layout med tema 10 anledningar till att jag älskar dig. Hon hade gjort två förslag och det är alltid frivilligt om en vill göra just det.





Nyinköpta vaxdukar, så läckra!


Vi var 11 st idag, så roligt att se vad alla gör.


Inbjudningskort till Halloween, hon ska göra 50 st olika!


Här görs det julkort.
Jag gjorde en layout efter en av layouterna som Karin hade som inspiration.


Jag gjorde en layout till dotter Mia med papper från Kaiserkraft, även dekorationerna är deras.

Jag hade tänkt ta en promenad när jag kommit hem, men orkade inte. Harald gjorde middagen.


Ugnsstekt falukorv med potatismos, alltid så gott!

4 kommentarer:

  1. Tack, snälla. Så fint du gjort❤️ / Mia

    SvaraRadera
  2. Så jättefint kort på Mia och alla fina ord till/om henne. Att avsluta dagen med korv och mos är ju pricken över i:et! Älskar mos och korv. Önskar er en fin och varm vecka. Kramar.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Ulla, ja den har ju börjat bra.... Till och med jag gillar just falukorv! Kram

      Radera