Translate

söndag 15 november 2015

Kretsfoto

En lång fotodag idag med redovisning av Kretsfoto med tre fotoklubbar. Jag åkte hemifrån vid åttatiden för att hämta beställda bröd och göra mackor i Tivolihuset där vi hyr lokal till våra möten.


Vi hade ett bra teamwork där med att göra mackorna som jag förberett hemma.


Här pågick sedan delegationsmöte, genusperspektivet kan vi strunta i.


Vi åkte till Biblioteket där vi dukade upp för försäljning medan vi tittade på foton och umgicks. Det kom en del för mig kända och det var så roligt, tack för att ni kom. Fotona kommer att hänga kvar här till slutet av november.




Nu kommer jag att vara lite ego och visa mina bilder som fick bra placering. De till vänster här är en kollektion  med soluppgången på Bali som placerade sig som nr 6 i den klassen.


Till vänster i mitten är bilden som gav mig en 2:a placering i klassen. Fotot är från Bali.


Vi åkte tillbaka till Tivolihuset där vi hade visning av en digital klass och sedan prisutdelning. 1, 2 och 3 placeringar fick diplom och pris, jag valde en förpackning med fotopapper.


En trevlig dag på många sätt och när jag kom hem strax efter 4 så hade Harald middagen klar. Jätteskönt och gott. Vi hade bokat biobiljetter och avslutade dagen med denna filmen. Jag var rädd för att inte kunna hålla mig vaken, men det var inga problem. En rolig film med en del träffsäkra karaktärer även om den blev lite skruvad på slutet. Väl värd att ses och många skratt utlovas.


4 kommentarer:

  1. Jag förstår du haft en stressig dag, men var ju kul att vi hann att säga hej i förbifarten....när du nu kom som en virvelvind...:) Gunnel

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, roligt att se dig, vi får ses en stund snart! Kram

      Radera
  2. Stort GRATTIS !! Sug åt dig nu och bevara det djupt i ditt fotohjärta :) Du är ju så grymt duktig alltså!!! Tjohoo!! KRAAAM Anna :)

    SvaraRadera