Translate

söndag 29 maj 2016

Mors Dag

Fix hemma idag och bjuden till morsdagsmiddag hos dottern. Det körde ihop sig för henne eftersom hon fick presenten av sonen Jonathan att få gå in med fotbollsspelarna i HIF på dagens allsvenska match. Hon var helt exalterad haha! Dessförinnan fick hon inbjudan till hennes dotter Ellinor att komma och se deras hus i Bunkeflostrand. Därför blev det så att hon levererade råvaror till mig så lagade jag middagen.



Hela familjen kom tillbaka hem efter matchen och då var redan jag och Harald på plats och hade middagen klar.


Köttfärssås och spagetti var beställt av Alva och Alice.



Jonas mamma Elsa var också med, Jonas själv fastnade inte på bild idag.


Knäckig rabarberpaj med glass till efterrätt.



Vars en trevlig bok fick både Elsa och jag av Mia och Jonas, tack!

Imorgon får vi se om det fina vädret håller i sig för isåfall seglar vi några dagar.

4 kommentarer:

  1. En härlig dag, och tack för den goa köttfärssåsen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fina bilder på HIF:s sida när ni gick in! Tack själv för middagen, boken och samvaron! Kram

      Radera
  2. Mums vad gott det ser ut!! Och såå snygga färger ert lag har , röd och blå! Precis som Edsbyns bandylag :) Det gillar jag ♡ Här har det varit ganska fint idag men inte som ni har. Hoppas på imorgon :) Seglar ni nu? Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Aha, så det är samma, hänger inte med bandyn haha! Ingen segling! Kram

      Radera