Translate

måndag 15 augusti 2016

ARTastic

ARTastic har en konstbild varje månad att tolka och även så i augusti. En färgstark bild som var lite svår tyckte jag. Det är också en twist att använda svart penna.


Min tolkning blev också färgstark och kanske lite to much. Jag inspirerades alltså av det färgstarka och farten i bilden, grönskan, molnen och fåglarna som blev några fjärilar. 


Ett bakgrundspapper från Bella och det röda pappret är från ett kit jag fått av vännen Anna. Jag ritade linjer med svart penna på de vita hörnen. Foto på barnbarnsbarnen Alva och Alice när de gungar i en lekgrej.

17 kommentarer:

  1. OHHH!!! säger jag också som du har i din titel!! Så härligt tycker jag med alla glada friska färger som du verkligen lyckats fånga från utmaningen. Läcker detalj med hörnen du ritat med svart penna! Gillar ur du byggt ihop din titel med flera "färdiga"ord. Och så fina foton med fart i som du säger. Så bra jobbat med den här utmaningen hos oss på ARTastic. Tack rara du för att du så troget är med och tolkar. Kram Anna :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du, jag vet inte själv riktigt vad jag tycker om den, men dom där konstbilderna är ju så roliga att tolka. Och då blir det ofta att gå utanför sina ramar på något sätt. Kram

      Radera
  2. Så fargerik og flott denne var. Herlige gla` farger :)
    Takk for at du blir med på utfordringen hos ARTastic! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, det färgstarka var det som slog mig först!

      Radera
  3. Another lovely fun layout!! Perfect! :) Thanks for playing along at ARTastic :)

    SvaraRadera
  4. A lovely layout, full of wonderful moments and happiness. Thank you for joining in at ARTastic this month
    Mary

    SvaraRadera
  5. There's nothing like a 'challenge', eh Christel??!!! I think you've done a great interpretation, especially with how you have used the colours. It works VERY well with those photos, which are a nice take on the 'swing' idea!! As always, lovely to have you joining us at ARTastic:):)

    SvaraRadera
    Svar
    1. It is true Lizzy, challenges are fun and your art photo is always a little extra fun, thanks!

      Radera
  6. Lovely layout. Great choice of photos and colours! Thanks for playing along with the ARTastic challenge this month.

    SvaraRadera
  7. Fantastic work – this page is so cool. Thanks so much for joining in the fun with us on ARTastic.

    SvaraRadera
  8. Love this page. So bright and colourful. Thank you so much for joining us at ARTastic.

    SvaraRadera
  9. Primary colours always look amazing with kids' photographs, especially with fun playground shots. Fantastic LO :)

    SvaraRadera
  10. What a bright and happy page. Love the green bow :-). Thanks for playing along with our challenge at ARTastic.

    SvaraRadera
  11. This layout is so fun! Thanks for creating with us at ARTastic!

    SvaraRadera
  12. En sån härlig och fartfylld layout du har fått till! Och en snygg tolkning av utmaningen! Tack för att du är med och tävlar på ARTtastic!

    SvaraRadera