Translate

fredag 16 september 2016

En liten Butik

Ja, äntligen har jag gjort något vid scrapbordet. Samtidigt städar jag bland mina saker och det är en hemsk röra. Jag måste få bättre ordning, när det är så rörigt så bara kladdar jag och det händer missöden hela tiden. Skärpning! Ikväll ska jag försöka ta ett tag för jag kan inte göra mer så länge det är så. Iallafall har jag gjort två kort idag, ett är till en födelsedag imorgon. Jag har gjort det till En liten Butiks månadstävling. Utmaningen där är att använda Rött, Blått och Vitt. Inte så vanliga färger att använda precis så jag tyckte det passade bäst med ett kort.


Lite blandade mönsterpapper på ett vitt dubbelvikt CS som jag satt ett gem för att hålla ihop eftersom det finns pengar inuti. Utstansade stjärnor och enamel dots stjärnor.

4 kommentarer:

  1. Ja ibland behöver man röja upp mellan sina projekt 😃 Inte så kul men det blir bra efteråt. Ett härligt fräscht kort har du gjort till ELB utmaningen , gillar tagsen och stjärnorna. Passade ju bra med gemet där också och så fyller det dessutom en funktion. Perfekt !! Så roligt att du är pågång igen 😃 Tusen tack för det och för att du är med och tävlar hos ELB !! Kram Anna 💚

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har så svårt för att kasta, men ibland blir allt bara för mycket, just nu försöker jag sortera upp det. Tack för att du uppskattar mina försök, ibland undrar jag vad jag håller på med. Kram

      Radera
  2. Läckert!! Känns väldigt amerikanskt! :)

    Tack för att du är med i En liten butiks septemberutmaning!

    / Jeanette - Tettiz

    SvaraRadera