Translate

måndag 29 april 2019

Blandat scrappat!

Slutet på månaden och det har blivit lite så att om jag ska få med utmaningarna måste det bli nu. Därför blir det lite olika saker idag.
Först ett kort till CASology.



En dies i mitt förråd, stämpeln är från Gummiapan.

Nästa blir en layout som jag gjort till Let´s Get Sketchy.



Här avvek jag lite från skissen och stjärnan blev många stjärnor. Papper från BoBunny. Foto på svärdotter Petra med hennes dotter Ebba.


Ett annat kort som jag inte ens vet varför jag gjort, hittar inte utmaningen, men det gör ingenting, jag är inte särskilt nöjd med det ändå. 

12 kommentarer:

  1. Love your interpretation of the sketch! Love how you overlapped the stars. Thank you for joining us at LGS❤️

    SvaraRadera
  2. What a fun set of projects! I love the sweet elephant on the first card. Thanks for sharing with us at CASology this week!

    SvaraRadera
  3. Sweet elephant card. Thanks for joining in the fun as CASology this week.

    SvaraRadera
  4. What an awesome take on the sketch! I love it! Thanks so much for sharing with us at Let's Get Sketchy! -Lori DT

    SvaraRadera
  5. What a beautiful layout! I love those paint splatters and how you created "movement" on your layout! So fun! Thanks for playing at LGS!

    SvaraRadera
  6. Great take on the sketch. Love it! Thank you for playing along with us at LGS!

    SvaraRadera
  7. Så mycket fint du bjuder på!! En fröjd😍 Den layouten är outstanding!! Tack för härligt inspiration min vän❤️❤️❤️ Kram

    SvaraRadera
  8. Your page is just stunning and I love the photo. I have a soft spot for mum and daughter pages. The gold and red stars look fantastic. Thanks for joining in with us at Let's Get Sketchy.

    SvaraRadera
  9. Love your take on the sketch, great layering and colours. Thanks for joining us at LGS!!

    SvaraRadera