Translate

måndag 1 april 2019

Slovenien

Efter en del vånda körde vi norrut, det kändes inte roligt samtidigt som vi ändå var nöjda. Jag tycker det känns bortkastat att ha kört så långt och vara i sommarvärmen också vänder vi efter en vecka. Vi kan aldrig bestämma oss och ångrar oss sedan. Harald är trött och tycker det är nog med upplevelser och jag kan inte bara sitta och inte göra något. Efter att ha kört ca 24 mil tyckte vi det räckte, några timmar i solen ville vi njuta av. Vi såg ut en ställplats som lät fin, men den var inget vidare, mest som en stor parkeringsplats. Det var ändå ok, jag hade fått en enorm huvudvärk och sånt där fladder i ögonen och tappade lite energi.


Det var fina vägar.



Här står vi helt ensamma.


Vi har fin utsikt iallafall.



Vi behövde handla mat så jag gick iväg till byn och var sedan helt slut efter det.






Jag lagade middagen, vi hade några korvar som gått ut i datum också stekte jag lök och squash och det var gott tillsammans med potatismos.

Imorgon fortsätter vi norrut.

2 kommentarer:

  1. Inte kul alls m huvudvärk ju... men fina bilder bjuder du på ändå. Du är grym💚

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, snäll du är som alltid! Kram

      Radera