Translate

måndag 15 april 2019

Promenad

Ja det är ju inte ovanligt med promenad, men nu försöker jag gå lite längre igen, startade med 4,4 km igår och 4,9 km idag. Kanske inte så långt, men bra nog för mig. Det känns som att vara tillbaka i hemmalivet och vanliga rutiner, jag tyckte dagens promenad idag var lite tradig och ändå gick jag invallningen som jag alltid tyckt om.



Ett dåligt foto på några tussilago.



Oj, här har någon gjort en installation!


Jag gick hem till dotter Mia och strök svärsonens tvätt, några kronor in..... De var lediga och hemma så jag fick en pratstund också.


Jag hittade Harald på balkongen och själv sjönk jag också ner där.

2 kommentarer:

  1. Du gör det så bra med dina promenader. Heja!! Och er balkong😍😍😍 Sååå mysigt!! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, ja det bästa jag gjort, att ha köpt den där soffan! Kram

      Radera