Translate

fredag 4 oktober 2019

Fredag

Jag sov gott inatt efter tandutdragningen och när jag vaknade slog det mig att något saknades, vad är det? Jag känner ingen smärta längre! Vilken känsla, helt ofattbart och så underbart skönt. Jag har känt mig så glad även om jag fortfarande är trött. Jag tog det lugnt, var ute några ärenden och vid halv tre åkte jag och Harald buss in till Helsingborg. Vi skulle båda på AW med våra vänner där, killarna för sig och tjejerna för sig. Jag tog tillfället i akt och tog en lång promenad där.


Jag gick och tittade på gatorna, vi har ju bott i flera år i Helsingborg, men åker sällan dit nuförtiden.


Jag tycker att stan har utvecklats till det sämre och det kändes inte särskilt roligt att gå där.








Det byggs många nya stora hus, medan butiker försvinner.




Elskåpen har fått bilder, det är fint.


Vi skulle träffas på restaurang Nabo och när jag kom dit var jag så trött. Jag märker hur mycket jag har tappat sista tiden.


Agneta, Ingela, Marie, Christel, Karin och jag som tar fotot. Så roligt att träffas och jag är så glad över att få hänga med dessa trevliga kvinnor. 


Vi åt makalöst god mat, de flesta valde olika rätter, överlag små rätter, men så smakrika. Jag åt en Gubbröra med olika saker.


Harald och jag visste inte om vi skulle åka hem samtidigt, men det passade bra så vi kom med samma buss.



Hoppas ni får en trevlig helg!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar