Translate

torsdag 31 oktober 2019

Pyssel och annat

Imorse vaknade jag av ett oljud och när jag kom upp var det en stor grävmaskin det första jag såg. 



Då börjar nog arbetet utanför oss på Storgatan tänkte jag, men under dagen verkade det som att de gjorde klart det som var tänkt denna gången.


Planerad pysseldag idag med barnbarnet Anna med barnen Mathèo och Melina. Jag kompletterade gårdagens Kyckling i currysås med mer kyckling och sås så vi åt även lunch. Lite lek före maten. Jag rörde till det och bakade två kakor till lördagen i Mölle samtidigt. Även barnbarnet Ebba kom tillsammans med dem.




 

Mathéo tyckte det var roligt att titta på grävskopan.





Glass till efterrätt även denna dag.





Sedan var det pysslandet som tog vid.

 



Mathèo gjorde ett kort till pappa på Fars dag. Ett mysigt besök fast jag blir en aning rörig i huvudet när jag ska hålla reda på en massa saker, mat, bak, pyssel, fotografering för att inte tala om det sociala haha! Hoppas alla står ut med detta!

Lite senare kom barnbarnsbarnet Alva som ville pyssla med övriga familjen gjorde ärenden.



De kom sedan upp och alla ville ha glass. 


Edith hade en tröja på sig som jag stickat till Alva och Alice när de var små, kul att se.

Under kvällen var jag på medlemsmöte hos Fotoklubben, välbesökt och trevligt.









1 kommentar:

  1. Vårt föreslagna erbjudande för kunder under det nya året är positivt och totalt engagemang, så att arbeta med oss ger dig maximal garanti för att få finansiering för vi har en A + rating i finansiering. Frank Lån Tjänster (FLS) genom åren har varit högt rankad som en av de bästa online-företag med en billigare ränta. Om du är i behov av finansiering, tveka inte att kontakta oss via telefon (+1-713-389-6778) eller E-post: k.frankloans@gmail.com

    SvaraRadera