Translate

fredag 11 oktober 2019

Fredag

Var denna fredagen tagit vägen har jag faktiskt ingen aning om, jag tyckte inte ens att jag börjat dagen förrän kl var halv två. Jag hade en beställning av tre kakor/tårtor till sonens kalas imorgon och behövde handla först.


På väg till City Gross gick jag in i Siöcronaparken en stund.




Jag gick upp på kullen där och tog lite foto över hösten i Höganäs.




 




Hemma igen var det bara att sätta igång med kakorna.


Bilder och recept kommer i nästa inlägg.


Vi fick besök av barnbarnsbarnet Edith och mamma Hanna.



Så mysigt att de kommer upp en stund, storasystrarna var på gympa.


Middag blev det så småningom, jag gjorde gratängen som vi fick recept på. Jag hade inte köpt tomater, men vi hade en god grönsallad till. Det är så enkelt och så gott.


Ikväll sitter vi bara och myser i soffan, som så många andra kvällar haha. Vi tittar på Idol och Harald säger att det ska vara åldersgräns på det programmet, ej över 65 år! 

Ha en härlig helg nu alla! Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar