Translate

måndag 21 oktober 2019

Mölleförberedelser

Igår skulle jag avslutat mitt inlägg om Stockholmsresan med att berätta om mina insikter, det glömde jag och jag har också fått lära mig att jag har ordmobiliseringsproblem så nu har jag ett ord för att jag inte kommer på orden haha. Mina insikter är att jag är både omodern och fattig, så blir det när en jämför sig med andra. Skönt att bo i Höganäs, men också jäkligt kul att ibland komma till storstaden.

Idag på förmiddagen fick vi besök av barnbarnet Anna, det är så roligt att hon kommer till oss för att ta en fika. Därefter blev jag hämtad för att åka till Mölle med mina tjejvänner för att förbereda lite inför vår försäljning den 2 november.


Utsikten från Ames fina hus och där sitter det en massa grönfinkar eller vad de heter.



Margareta hade gjort en Ost- och skinkpaj och Ame en sallad, jättegod lunch som avslutades med en god kaka som Ame gjort samt kaffe.




Vi fick ändra lite i de stora affischerna och Ame hade möblerat om lite i garaget där vi har försäljningen.





Ame hade en rolig grej med ljus i sina samlingar och den fixade vi iordning för att stå ute i garaget. Vi ska sedan ha själva serveringen inne i huset.

1 kommentar:

  1. Ja det är härligt att komma till storstaden ibland men även gott att åka hem sen. Men jämfört med mig så bor ju du i stan om än inte i storstaden Stockholm. Ni har en så fin stad tycker jag. Vad mysigt ni kommer att ha vid er försäljning och även nu innan ser man ju! Kram 💚💚💚

    SvaraRadera