Translate

måndag 25 november 2019

Citrus Twist Kits: Sunday Sketch

En av layouterna jag gjorde i lördags på scrapmaran gjorde jag utifrån söndagsskissen hos Citrus Twist Kits. Det är vännen Anna som har tolkat den där och hon inspirerar mig alltid.



Jag valde det traditionella formatet i min layout och två foto annars har jag tolkat skissen ganska precis.


Jag har använt rester från mina tidigare kit från Citrus Twist Kits LifeCrafted, endast det prickiga bakgrundspappret är från mitt förråd. Foto på barnbarnsbarnet Edith med pappa Jonathan, mitt barnbarn.

2 kommentarer:

  1. Microsoft has released many softwares but the best among them is Office 365. It makes your work more easy to organize and present at work or even at school. Download Microsoft Office 365 and install it after checking that your system meets basic Office 365 requirements. Visit Microsoft365.com/begin and enter office 365 product key to go to the downloading procedure.

    SvaraRadera