Translate

torsdag 7 november 2019

Målat och tvättat

Idag har jag inte varit ute, hela dagen har gått med olika tidtagningar, 2 timmar mellan målningarna också tvättmaskinen i källaren. Jag har gjort lite mer i köket, tömt lådorna, skruvat av elkontakter, flyttat grejor, fått en elstöt och lite av varje.


En ny liten grop nedanför balkongen idag, det händer nya saker varje dag.


Emellanåt slog jag mig ner i soffan med en kopp kaffe och njöt av utsikten haha!

Harald gick ner och köpte en ny ljusramp istället för den gamla som tappat hälften av färgen. Sonen Fredrik som är elektriker kom upp ikväll och plockade ner den gamla. Det finns en jätteful list i trä mellan kaklet och överskåpen och den ska jag måla innan den nya ljusrampen sätts upp.


Jag hann med att sitta korta stunder vid scrapbordet och gjorde en layout.
Den är till en av Paper Issues utmaningar denna månaden.



Jag gjorde en layout till barnbarnsbarnet Bobbys pärm med ett foto från hans namngivningsdag, här tillsammans med pappa, barnbarnet Rasmus. Jag har använt de polska pappren, en utstansad krans och lite annat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar