Translate

fredag 22 november 2019

Pyssloteket

I brist på nygjort visar jag det som jag gjorde till Pysslotekets cybercrop. De hade en massa olika utmaningar och för mig blir det nästan ett tvång att vara med på alla. Jag är inte alls bekväm med alla olika inriktningar, men nu gav jag mig på dem med varierande resultat.


En sida i en ART journal med mycket färg och annat.  Jag tyckte denna var ok trots att jag inte jobbar med detta, en sak ångrar jag, jag skulle gjort vita snöflingor, inte blå och den ena snöflingan ser ut som en blomma.


ATC kort, det är små konstnärliga kort som en kan byta med varandra världen över för de som håller på med detta. En serie i tre likartade men ändå olika. Jag tänkte att jag kan använda dessa på kort framöver.


En kortutmaning där en skulle bygga upp ett landskap och använda stämplar från två olika designers. Här skrattade jag åt mig själv, kortet är så jäkla fult och amatörmässigt gjord, men jag gjorde det haha!

3 kommentarer:

  1. Jag gillar det!! Alltihop och även ditt fosilkort sen får du tycka vad du vill 💚💚💚 Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, du är snäll du, tack! Hade inte du funnits så hade jag nog lagt ner, din uppmuntran sätter avtryck! Kram

      Radera