Translate

måndag 25 november 2019

Måndag


Min lilla gran som jag köpte på julmarknaden igår.

Här har det inte hänt något idag, arbetet med byte av blogg blev inte av så jag får vänta. Jag hatar att vänta vilket jag gjorde hela förmiddagen. Dessutom hatar jag att vara beroende, att inte kunna fixa saker själv, kanske jag ändå kan göra det själv, vi får se. Jag har full förståelse för att det blev förhinder för barnbarnet Anna, det är inget att göra åt. Kanske imorgon, det blir spännande. Medan jag väntade satt jag vid scrapbordet och gjorde den beställda layouten. När det stod klart att vi fick skjuta upp arbetet så tog jag en promenad istället för Friskis som jag egentligen skulle varit på.



Full aktivitet i hamnen, två fartyg, det är det inte så ofta.



Jag gick invallningen, idag var det alla nyanser av grått.








Jag var in till sonen Joel för att lämna layouten och fick en pratstund med honom och Petra.


Tillbaka hemma och lite julklappsfixande, i år är jag ute i god tid. Harald gjorde middagen som synes. Lövbiff med potatis i fryern, bearnaisesås och burkgrönsaker.


Köttet var inte så lyckat, men annars gott. Det blir PyttiPanna en annan dag.

2 kommentarer:

  1. Great Post.
    You can start the channel and get the channel activation code to enter on YouTube Activate website. Once you accomplish this process, then you are ready to watch YouTube videos on your Device.

    SvaraRadera