Translate

tisdag 19 november 2019

Pyssloteket

En layout till som jag gjort till Pysslotekets Cybercrop. Denna är till Årets pappskalle med två utmaningar, en layout om sig själv och en layout som visar någon favoritteknik.


Denna blev lite rörig, men bara det kan ju representera mig bra, annars var ju tanken min äventyrslystnad och matintresse. Jag har använt saker från Citrus Twist kiten.


Denna är jag mer nöjd med. Mina favorittekniker just nu, mist till bakgrunden, symaskinssömmar och cirklar har jag alltid gillat. Ett fint foto på mig och vännen Anna som inspirerar mig mest av alla i scrapbookingvärlden.

3 kommentarer:

  1. Du är underbar och så otroligt duktig!!! Älskar dina alster! Och särskilt den med oss!!! Värme glädje och oerhörd tacksamhet ❤️ Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja du vet att det är ömsesidigt! Tack, kram!

      Radera