Translate

torsdag 14 november 2019

Torsdag

Jag flyter fortfarande på moln och njuter så av hur fint det är här hemma. Idag hade jag dock arbete att göra, fortsatt städning, men hemma hos dottern och strykning till svärsonen. Nu är det också gjort!


Det blir några foton hemma hos Mia, det är samma isbjörn som jag fotade igår hemma, men Mia köpte en storlek större.


Samma ängel som hemma hos mig också, fast denna är en mindre modell. Vi har fått dem av vännen Anna, blir liksom som mor och dotter.


Ikväll har jag varit på Fotoklubbens medlemsmöte.


Vi hade redovisning av Fotomaran som vi hade i Krapperup. Jag hamnade i mitten av resultatlistan, inte särskilt nöjd, men så kan det gå. Jag har nog varit lite bortskämd på tidigare fotomaror. 


Klubben bjöd på fika ikväll och sedan hade vi en rolig grej. Vi hade skickat in 2 bilder med tema Stämning/stämningsfullt och sedan presenterades 2 bilder samtidigt och vi fick rösta på den bilden som vi tyckte skulle vara kvar och som sedan blev utmanad av nästa bild. Till slut var den en bild kvar som vann. Jätteroligt och vi ska ha detta till våren igen. 


På lördag har vi vernissage på Höganäs museum kl 13-17. Välkomna dit!


Jag är glad och stolt över att mitt foto har blivit affischen!

5 kommentarer:

  1. Förstår att du flyter på moln då det har blivit jättefint i köket och hur fint du har med blommor och olika saker runt omkring i lägenheten. Kram.

    SvaraRadera
  2. Åhhh!! Blir så glad och varm i hjärtat när jag ser änglarna hos er! Glad att ni gillar dom. Dom passar er! Ni båda är fantastiskts och änglar i mitt hjärta!! Och särskilt du men det vet du ju redan!! ❤️

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja du finns ju här i mina tankar hela tiden särskilt när jag tittar på ängeln! Kram

      Radera