Translate

torsdag 20 oktober 2016

Hemmahemma

Härligt att vara hemma, att resa är att komma hem igen! Det allra bästa? Badrummet!!

Idag har vi tömt Bosse och städat, det gick ändå snabbt och lätt. Allt är inte omhändertaget här hemma än, det är väl dags att packa undan sommarkläderna?


Ett fantastiskt fint väder idag, nästan bättre än vi haft nere i Europa så en liten promenad var bara ett måste. Härligt att gå ut i Höganäs igen. Fast jag fick nästan en chock när jag kom ner på gatan och såg skyltfönstren hos Elon. Adventsljusstakar och jul!




Det var så fint nere vid badet och hamnen.




Många båtar var redan upptagna och i år finns inte vi där. Det känns rätt skönt.


Flera träd har redan tappat löven.


Jag gick in till min favoritaffär, Maria Grant,  jag har en vinst att plocka ut där så jag tittade och funderade lite, men sköt på det hela.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar