Translate

lördag 29 oktober 2016

My Creative Sketches

En layout till My Creative Sketches och deras oktoberskiss. En rolig skiss som jag gjorde lite annat av.

Istället för cirklar, som jag egentligen älskar så gjorde jag +tecken istället. Dessutom vände jag på skissen ett halvt varv. Jag har sneglat ett tag på layouter med +tecken och nu tyckte jag det passade till fotot.


Spillbitar från olika fabrikat och fotot är på en del av vår familj när vi reste tillsammans till Gran Canaria i somras.

3 kommentarer:

  1. Häftigt härligt fräscht !!! Gillar!!! Blir så glad av din layout . Tack!! KRAAM Anna 💚

    SvaraRadera
  2. Haha, tack snälla du, visst är det roligt att få hålla på med detta! Kram

    SvaraRadera
  3. Cute page! Thank you for playing along with My Creative Sketches.

    SvaraRadera