Translate

tisdag 29 maj 2018

Citrus Twist Kits: Sunday Sketch

Jag kom igång lite med den nya sorteringen av scrapsakerna, jag tror det kommer att fungera lite bättre. Jag gjorde en layout till Citrus Twist Kits Sunday Sketch.



Ja så kom månadskiten till användning igen, jag skulle ju såklart veta vilken papperstillverkare det är, men det skriver jag ju aldrig upp, får försöka skärpa mig en aning med det. Det blir lite mycket skärpning överhuvudtaget här på bloggen, jag kan ju aldrig hålla det. Fotot är på dotter Mia med sitt barnbarn Alva, några år gammalt när vi var på Gran Canaria. 

2 kommentarer:

  1. Du behöver inte komma ihåg märket. Du vet ju iaf att det är Citrus Twist!! Det räcker långt💚 Och du vet ju redan att jag äääälskar den här!! Såååå SNYGG!!!! Kraaam

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla, jag tycker det känns lite trögt just nu, precis som jag tappat lusten lite. Då är det bra att sortera haha! Kram

      Radera