Translate

fredag 4 maj 2018

Förberedelser

Underbart vårväder och imorse tänkte jag att jag måste gå ut, jag hinner nog. Jag är glad att jag inte gjorde det, jag är trött ikväll efter att ha stått i köket hela dagen varvat med spring i tvättstugan. Kalas imorgon och jag har förberett maten, recepten kommer senare, iallafall om det blir gott. Jag är rätt tveksam faktiskt, jag gör ju alltid sånt jag aldrig gjort förut. Ändå försöker jag att hitta på för krångliga saker nuförtiden, gör så enkelt jag kan och ändå tar det sådan tid.


Lite exempel haha!


Det är så skönt att ha vår fina balkong att sätta sig en stund i solen med fötterna upp när jag inte hinner ut.
Ändå kastade jag mig ut en liten runda bortåt kvällen, ville köpa några blommor till bordet.


Det år så vansinnigt vackert ute.



Fast jag tycker dom är lite sena med att rensa stranden i år.



2 kommentarer:

  1. Som sagt 180 knyck minst... 😅😅😅 Du gör det så bra men inte konstigt att du blir trött ju!! Vännen min!! Härligt med kalas!!! Önskar jag kunde kika in med en liten kram och present!!💚
    Ha en härlig dag!!!! Kram Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, ja vad roligt det hade varit! Kram

      Radera