Translate

söndag 27 maj 2018

Mors Dag

Idag var det sämre väder här i nordvästra Skåne, varmt, men mulet och en rejäl regnskur kom det. Naturligtvis precis när jag cyklade hem från att ha handlat på City Gross. Jag blev totalt genomblöt haha. Idag är det mors dag och tankarna går till mor som dog 1996. Hon är så levande för mig trots att det är så längesedan.


Här är mor som jag mest minns henne, hemma i vår trädgård och tar en fika med oss.

Vi var bjudna på middag till dottern som ju också är mamma, en omtänksam och kärleksfull mamma.


Detta fotot är från igår.


Mia hade dukat så fint till oss.


Jag och Elsa fick god choklad, tack så jättemycket!


Här är en mamma till, Jonas mamma Elsa.








Vi fick en jättegod middag, Köttfärssås, spagetti och sallad.


Gott!


Kaffe och Princesstårta! Det tyckte Jonas det skulle vara. En härlig mors dag!

2 kommentarer:

  1. Ännu en underbar dag!! Jag känner nästan att jag är med på ett hörn! Du beskriver så levande och mysigt!! Kram 💕💕💕

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är gott om dessa fina dagar just nu, men också annat som gnager. Jag blir glad att du uppskattar mitt skrivande! Kram

      Radera