Translate

måndag 7 maj 2018

Citrus Twist Kits

Den 5 maj är det den Internationella Scrapbookingdagen och mycket roliga saker händer lite varstans. Jag har inte kunnat medverka eftersom jag inte hunnit med, men det irriterar mig. Nu har det ju inte enbart varit att jag haft mycket med kalas utan det är ett helt underbart sommarväder och jag brottas med "tvånget" att ta vara på det eller att sätta mig vid scrapbordet. Försent är det nu iallafall, men igårkväll satte jag mig en kort stund och gjorde iallafall en layout till Citrus Twist Kits cybercrop.
Av alla roliga utmaningar valde jag denna utan att fördjupa mig i alla.


Såklart blev det grönt, kunde också vara blått, men grönt är roliga att scrappa med.



Vit CS med stänk och ett såå fint papper och dekorationer från mina kit. Det med körsbären är ett gammalt papper från Panduro. Foto på mitt barnbarnsbarn Edith.

2 kommentarer:

  1. Ååhh!!! Jag döööör så SNYGGT!!! Inte bara för att det är grönt nu utan bara allt!! Fullträff helt enkelt💚💚💚 KRAAAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, tack, jag blir så glad, känns bra att jag iallafall hann med en layout! Kram

      Radera