Translate

måndag 27 maj 2019

Barnpassning

Idag skulle jag passa barnbarnsbarnet Edith på förmiddagen och satte kl på halv åtta, trodde jag, men halv sju ringde den och jag stapplade upp. Jag kan inte göra någonting rätt känns det som haha! Edith kom iallafall och vi hade en lek- och pysselstund.




Senare gick vi ut på promenad, vi skulle gå hem till barnbarnet Anna, men Edith somnade i vagnen så vi gick hem igen. Hon var nog trött efter allt födelsedagsfirandet.



De fina lupinerna har börjat blomma nu.


Efter lunch kom Jonathan med Alva och Alice och hämtade Edith. Det blev en lekstund till. 





Det var riktigt gott, han är bra på att laga mat och idag blev det en tomat med kryddat smör också!

Efter middagen somnade jag i soffan, helt slut för ingenting egentligen. Idag har jag mer ont igen i käken och tänderna, jag blir så jäkla trött på det och jo, jag tar mina tabletter! Läkaren ska ringa på onsdag så jag får se vad hon säger. Nu har jag haft det i sex veckor.

2 kommentarer:

  1. Du kom ju upp i tid då iaf😘 Du gör det så bra med dina små, vilken skatt!! Vad trist att det onda inte vill släppa. Du gör det så bra att du orkar hänga med ändå på allt . Som sagt, jag vill bli som du när jag blir stor💚 Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh söta du, du kommer att bli fantastisk när du blir stor, precis lika fantastisk som nu! Kram

      Radera