Translate

onsdag 22 maj 2019

Challenge YOUrself

Det är korttillverkningens tid med mycket födelsedagar, examen, bröllop mm, men igår kunde jag inte låta bli att göra en layout. Jag hade äntligen lite tid att scrappa, ja tid har jag egentligen på kvällarna, men då är det mer lockande att sitta i TVsoffan tillsammans med Harald.
Iallafall, layouten gjorde jag till Challenge YOUrselfs månadsutmaning som handlar om livsmål.




Här hade jag kul minsann, använde ett bakgrundspapper från Kaiserkraft och eftersom det var så tunt så sydde jag ihop det med en cardstock. Texten med bokstäver av sånt där skummaterial som gör att de är tjocka, älskar dem.  Foto på mig efter en tuff vandring i somras.

8 kommentarer:

  1. I love this page, Christel! It is so fresh, creative and beautiful! I especially love the photo of YOU and the amazing way you placed your goals! Thank you so much for joining us at Challenge YOUrself this month. We are very happy that you did!

    SvaraRadera
  2. Åhh! Ja den här!! Galet läcker!! Me like!! Du är för bra!!! Kraaaam💚💚💚

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Denna gillar jag själv för ovanlighetens skulle haha! Kram

      Radera
  3. Awesome layout!! Love the circle with the colorful words around!! Great take on the challenge! Thanks a lot for playing around with us at Challenge YOUrself.

    SvaraRadera
  4. Vilken härlig design! Älskar den! Tack för att du så troget delar med dig till oss på Challenge YOurself! Kram Åsa

    SvaraRadera
  5. OH MY! Love how you wrote your goals - they and your layout are WONDERFUL!! Thanks for playing along with us at the Challenge YOUrself Blog!!

    SvaraRadera
  6. I really live our idea on page! Great circles, lovely details. Thanks a lot for playing along with us at Challenge YOUrself.

    SvaraRadera