Translate

fredag 17 maj 2019

Fredag

Hur fort kan en dag försvinna? Jag hinner ju knappt andas, men jag har haft fullt upp! Jag har bakat två marängbottnar till morgondagens konfirmation, ett nytt recept och jag vet inte riktigt hur det kommer att smaka, återkommer med recept när jag ätit av den.


När den första bottnen var i ugnen så kallade min syster med 11-kaffe och en trevlig pratstund hos henne.



I eftermiddag cyklade jag ner till badet, bastu och bad med dotter Mia och vännen Marie. Då fick jag också se att alla badstegar, flotte och rutchbanor var på plats. Nu väntar vi bara på värmen!




10,9 grader i vattnet, det tar sig!


Där är Mia under vattnet!


Jag älskar dessa bad, jag säger högt för mig själv, åh vad skönt när jag är i vattnet och allra skönast är det efteråt. Ser ni mina badskor? Köpt idag på Lidl för 60 kr! Det finns fler!


Jag cyklade sedan hem till dotter Mia och hade en härlig stund med ett glas bubbel och tilltugg. Tack för det och för badet och för alla skratt!


4 kommentarer:

  1. Så kul att du var med! Underbart med bad och cava�� //Mia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för att ni vill ha mig med! Kram

      Radera
  2. Alltså ni är ju lite galna som gillar att bada i det kalla vattnet🤪💦 Respekt!! Oj nu ser jag att vi sitter och kommenterar samtidigt💚 Kram på dig!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, vi gillar det, så skönt med det kalla på kroppen! Kram

      Radera