Translate

tisdag 3 september 2019

Tisdag

Jag har lugna sköna dagar och börjar känna att jag kommer ifatt mig själv. Inatt sov jag också, plus i kanten! Jag fortsätter greja i min scraphörna, ingenting kan göra mig så lugn och avslappad. Jag gjorde några layouter också, mitt i sorterandet blev det bara så. Jag cyklade till Jysk och bytte gardinerna, tog hem några andra som vi sedan kasserade så nu får det vara ett tag. I samband med det fortsatte jag till Sandflyget för att gå ut med Hilda. Det blev en lång runda idag, det blir inte så mycket fotograferat, har ju bara en hand att fota med haha.


Hilda blir så glad när jag kommer och hon vet och vill ut direkt. Något jag funderar på är om hon känner igen familjens bil för när det kommer någon liknande börjar hon dra mot dessa. Jag får försöka komma ihåg att fråga.




Måsarna försöker ta över stranden nu. Det är höstkänsla.



Det som var ett akvarie på Kyrkplatsen har blivit en liten utställning på Sundstorget. Det är en liten utställning om Pumor, aktuell eftersom det fanns en läkare här i Höganäs som hade en levande Puma.


Den har sällskap av Giraffen där på torget.



Den fina vattenposten.



När jag öppnade ytterdörren på Sandflyget så låg Sixten där och väntade, han flyttade sig inte. Både han och Hilda tittade stort på mig när jag gick. Det kändes lite trist att lämna dem ensamma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar