Translate

tisdag 22 januari 2019

Challenge YOUrself

En layout idag till Challenge YOUrselfs månads tema.



Själva layouten är jag inte alls nöjd med, det är ingen balans i den. Det är svårt att använda sådana bakgrundspapper, men jag tyckte att just det pappret är så fint. Det känns också lite pretentiöst att tycka att jag själv är snäll, men det var egentligen inte det jag tänkte utan att det är ett bortglömt ord som är så viktigt. Det borde finnas mycket mer snällhet i världen. Sedan försöker jag vara snäll mot andra, men det är inte säkert att alla tycker att jag är det, men det är min förhoppning iallafall.

12 kommentarer:

  1. Du är verkligen snäll så det passar bra. Jättefint papper och fin layout. Kram Gun

    SvaraRadera
  2. Absolutely gorgeous page, Christel! I love, LOVE the beautiful photos of you and your creative and innovative design! I also like the "one little word" you picked for 2019. Thank you so much for joining us at Challenge YOUrself this month. We are very happy that you did!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Now, you are doing med so happy, thanks!

      Radera
  3. Jag tycker den är vacker! Och det stämmer ju mitt i prick att du är snäll!! Du är bäst!! Kram

    SvaraRadera
  4. Jättefin layout Christel! Gillar de softa färgerna! Vi känner ju inte varandra irl men du verkar då väldigt snäll och precis som du skriver så behöver det finnas mer snällhet i världen. Tack för att du delar med dig till oss på Challenge YOUrself! Kram Åsa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack fina du! Vi gör vårt bästa! Kram

      Radera
  5. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  6. Such a fantastic layout! Love the design and beautiful,photos of you. Thanks for playing along with us at Challenge YOUrself!

    SvaraRadera
  7. For sure the world needs more kindness - your layout is beautiful, and I think you used the base page perfectly. You are right - the would would be a much better place if more people were kind - striving to be so is very important -- Thanks for playing along with us at the Challenge YOUrself Blog!

    SvaraRadera