Translate

tisdag 8 januari 2019

Paper Issues: Scraplift Sunday

Paper Issues har så många roliga utmaningar varje månad, det har jag skrivit många gånger. Det är dock ett tag sedan jag var flitig där, det har varit så mycket annat i december månad. Igår tittade jag in där och blev inspirerad av deras Scraplift Sunday, kändes som att det var just det jag behövde nu. Att bara lifta en layout, att göra efter alltså.


Det är denna helt underbara layout att lifta på sitt sätt. Den var svår att motstå, jag som älskar cirklar.


Jag har använt ett annat format annars ganska likt fast jag vände på den ett halvt varv. Cirklarna har jag stansat ut från papper från mina Citrus Twist Kits och lite olika dekorationer. Foto på barnbarnsbarnet Mathèo.

2 kommentarer:

  1. Uuunderbar!! Älskar allt!! Du bara levererar min vän😍

    SvaraRadera