Translate

onsdag 23 januari 2019

Onsdag

Imorse orkade jag knappt gå upp, det är sällan. Jag hade satt klockan eftersom jag skulle stötta barnbarnet Amanda att komma iväg till sin arbetsplats som är ny. Det var precis jag hann och jag fick lämna hela gårdagens middagsdisk.


Höganäs utvecklingscentrum, jag vände här och cyklade vidare hem till dotter Mia för att städa.


Det var ett riktigt vårljus ute idag, men kallt. Det syns inte så bra i bilderna.



När jag var klar med städningen messade barnbarnet Anna och kom med sonen Mathèo.


Anna hade en scrapbookingidé som hon ville testa med mig och efter att jag inte fattade någonting kunde vi komma fram till hur det skulle vara. En mysig fika fick vi också.



Ikväll kom Harald hem igen, skönt, då är ordningen återställd. Han hade haft det roligt.

2 kommentarer:

  1. Du gör det så bra!! Fint att Amanda fick lite stöd 💗 Spännande m nytt jobb för henne. Spännande även m den Scrap-idén ni smider Anna och du!!! Skönt att Harald är hemma igen. Kram

    SvaraRadera