Translate

fredag 11 januari 2019

Fredag

Jag har bestämt mig för att städning är samma som motion haha! Jag är ju igång iallafall. Det är mycket snack, jag städar nog inte så mycket som ni tror, just nu går jag bara igenom vissa skåp och lådor. Jag tog en promenad ändå, men det var lite grått och trist idag.


Denna tågvagnen har jag inte sett förut, den står vid den stora infarten till Höganäs AB.



Här är sonen Joels och Petras hus framifrån på Sandflygsgatan.


Höstplanteringarna står sig fortfarande.



Harald och jag skulle besöka premiären på Fabriken och äta korv hade vi tänkt. Det är Per i Viken som öppnar ett matställe i deras tillverkningslokaler vid Väsby. Vi tog bilen dit och stannade inte ens, det var packat med bilar och människor. Vi köpte en Falafel istället hos Alans Tuktuk härnere på Kyrkplatsen. 
Jag cyklade till barnbarnet Anna för att ta lite foto. Det var roligt, då fick jag liksom träffa dem också en stund. Idag var Mathèo hemma och han blev så glad när jag kom.


Pappa Tim var också hemma.











Ikväll har vi njutit hemma i TV soffan. Mitt öra är förresten bra nu, antibiotikadropparna är slut och det är så skönt.
Det är redan helg igen, jag önskar er fina dagar!

2 kommentarer:

  1. En massa fina bilder på fina människor. Mycket fint att scrappa! Ja men du falafel är nog mer du än korv iaf, synd för Haralds del då. Så skönt att örat äntligen blivit bra nu, inte dyka så mycket nu då!! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja där blev lite scrapfoton! Ja det får bli Fabriken en annan dag och som du säger, inte riktigt min grej det där med korv, men jag ställer upp haha! Kram

      Radera