Translate

söndag 27 januari 2019

Rochelle Spears challenge

Varje månad har Rochelle Spears en skiss och nu har jag äntligen kommit mig för att tolka januariskissen.


Jag använde ett stort foto istället för 3 små.


Jag har använt papper från mina kit från Citrus Twist Kits samt lite olika dekorationer. Foto på barnbarnsbarnet Edith när hon hela tiden ville ha saker från buffébordet som var uppdukat. Jag blir jämnt så fascinerad av hur mycket hon påminner om mig själv på de få bilder jag har på mig när jag var liten. Eller bara inbillar jag mig. Men visst är det märkligt, tre generationer senare?

4 kommentarer:

  1. Kan du inte göra en scrap med foton på både Edith och dig som barn?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vet inte riktigt om jag har något bra foto.

      Radera
  2. Jättejättefint inifrån och ut! Så fin tolkning och fotot😍 Me like!! Kram

    SvaraRadera