Translate

fredag 25 januari 2019

Friskis

Vilket motstånd jag haft att ta mig samman och komma iväg till Friskis & Svettis igen. Jag har inte varit där sedan början av december innan vi åkte till Egypten. Imorse tvingade jag mig och det var så jobbigt. Det märktes verkligen att jag inte varit igång på länge, skittrött blev jag.


Senare tog jag en cykeltur till Saluhallen för att köpa några presenter. Då kom det faktiskt lite snö!






Jag hade lite planer på att gå på nöjesställe, Garage skulle ha en blueskväll med Totta Näslundlåtar. Han var en av mina idoler så lite sugen var jag på det ända tills jag tänkte efter hur det skulle vara, massor av människor, hög ljudvolym och allmänt stökigt. Nej, vi gjorde hamburgare själva hemma istället och kollade Spårlöst och nu Skavlan. Får tillägga att hamburgaren var godare än den ser ut.

En önskan om att ni alla har en trevlig helg framför er!

4 kommentarer:

  1. Det gjorde ni nog rätt i! Set gott ut tycker jag. Vi åt hemmagjorda burgare i kväll. Har köpt en innegrill som Henrik storgillar. Och glad är jag för då gör även han mat ibland🙌🏻😘 Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Män och grillar haha! Bra idè med innegrill, kram

      Radera