Translate

söndag 28 juli 2019

Sååå trött

Det är säkert inte bara jag som är trött i denna värmen, jag förstår det, men måste gnälla lite. En fullständigt förlamande trötthet och jag får stanna i halva trappan på grund av mjölksyra i benen. Jag tvättar idag och det blir mycket upp och ner. "Varför tar du inte hissen?" tycker Harald när jag klagar. Jo, men det är ju inte riktigt det, jag tycker ju bara det är konstigt. Imorse innan jag var helt klubbad tog jag en väldigt kort promenad i sakta mak. Lite från stan bara idag.







Det började regna och var inte mycket folk vid badet idag.



Jag hade hoppats att få ordning på mina scrapsaker idag, men orkade inte. Det kommer en ny dag!

2 kommentarer:

  1. Inte konstigt alls att du blir klubbad och trött!! Du och hela din varelse kämpar som bara den att läka din inflammation i käken ju!! Dessutom ska du och din lekamen under tiden försöka leva ett så vanligt liv som möjligt trots gräslig smärta! Du är en krigare och du gör det så bra min vän❤️❤️❤️ kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh tack, vad glad jag blir av lite medkänsla! Kram kram!

      Radera