Translate

torsdag 14 november 2013

Alva och Alice

Idag blev det inget bad. Jag hade bestämt med Hanna att följa med dom till Öppna förskolan på rytmik. Det är inte så lätt att ha två och samtidigt hänga med i rytmiken och jag tycker det är roligt. Personalen hjälper till men det finns 4 tvillingföräldrar som brukar vara med och då räcker inte dom till heller.

När vi kom dit var rytmiken inställd men det gjorde inget, vi stannade en stund ändå och två andra tvillingmammor kom, allihop har flickor, rätt konstigt. Där finns massor av roliga saker att leka med.

 
 
Hemma igen för mat och fika, en rolig förmiddag.



 
Hemma kom Fredrik på besök en stund och jag fick tid för lite scrapping.

Skyping på gång!

5 kommentarer:

  1. Underbara Öppna förskolan! Där har jag varit många gånger som dagmamma och som administrativ personal! Lika roligt alla gånger. Ungar i alla åldrar älskar att vara där, nya kompisar , nya leksaker. Kram från Vanja

    SvaraRadera
  2. Jättekul att du lägger upp bilder på Alva och Alice så vi får se hur de förändras hela tiden. De är jättesöta! Jag har ju kunnat följa dina barn och barnbarn och nu får jag genom detta media även följa dina barnbarn, fast jag ser dem då och då ute i vagnen, men stannar inte och pratar med dem då jag förstår att Hanna inte känner igen mig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Roligt att du tycker det Ulla! Jag tror att det är lite svårt för Hanna att hålla reda på alla.

      Radera
  3. Ja förstår och det är därför jag inte ger mig till känna för det kan ju vara så roligt att behöver prata med någon som hon inte känner.

    SvaraRadera