Translate

onsdag 6 november 2013

Scrappat

Det är ny månad och nya utmaningar på olika ställen. Lillblomman skissar har alltid fina skisser och känns så trevlig tycker jag, http://www.lillblommanskissar.blogspot.se/ Deras skiss denna månaden ser ut så här

Min tolkning blev lite rörig tycker jag, men den var rolig att göra. Foto taget på skoj inför mitt första städuppdrag som pensionär. Jag har inte den kluten på mig när jag städar annars. Jag är glad för städningarna för det ger mig lite extra scrappengar, haha! Bakgrundspapper från senaste CD paketet och sedan en massa olika papper och dekorationer. Jag har stämplat bakgrunden.

8 kommentarer:

  1. Din scrapptolkning tycker jag är jättefin och kul!!

    SvaraRadera
  2. Va! Har du inte kluten på dig??

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag undrar faktiskt varför kvinnor hade det förr? Antagligen för att det inte var så lätt att tvätta håret. Så, tyvärr Mia!

      Radera
  3. Eller för att de inte skulle håra ner det nystädade:)

    SvaraRadera
  4. Nej, den känns inte rörig tycker jag! Spännande med alla lager! Och jättefin! Tack för att du är med och tack för dina ord! Kram!

    SvaraRadera
  5. Vad kul med husen som symboliserar var du städar! Jag tycker inte alls att den var rörig, tvärtom jättefin!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, jag är ofta kritisk mot det jag gör och är inte alltid nöjd.

      Radera