Translate

söndag 3 november 2013

Scrapbookingmässa

En efterlängtad scrapbookingmässa i Göteborg! Jag har bara besökt mässor i Helsingborg tidigare och nu är det längesedan. Här fanns det många fler företag med ett väldigt stort utbud. Det fanns även demo på olika tekniker. Jag var där i nästan 5 timmar med en kort kaffepaus och jag frossade och shoppade helt utan hämningar. Så jäkla roligt.
Det var jättemycket folk med köer till alla kassor, men jag hade tid och det var helt ok.


Vi åkte upp till Göteborg tillsammans och Harald åkte direkt till bror Johan och Karina efter att ha lämnat av mig på mässan som var på Radison hotell vid Centralstationen. Jag åkte bussen till Askim från mässan med vissa problem. Jag  fick springa hit och dit efter olika besked från busschaufförer som var direkt felaktiga. Vid dessa tillfällen vill jag bara vara hemma i Höganäs där jag känner till allt.

Min shoppingskörd, ser inte så mycket ut, men det var dyrt, haha! Nu är jag väldigt sugen på att prova allt nytt.

4 kommentarer:

  1. En lyckad helg alltså! Dyrt blev det nog då man kan se priser på några saker och jag tycker det ser ut som att du handlat jättemycket.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jadu Ulla, jag drar mig för att räkna efter, men det är det roligaste jag vet!

      Radera