Translate

måndag 20 juni 2016

En dag vid poolerna

Idag har vi bara funnits till, vi har inte gjort många knop, bara umgåtts och njutit. Det är inte så dumt.


Varje frukost gäller det att prova lite olika bortsett från de givna, tex naturell yoghurt med musli, nötter och honung samt bulle med ost.


Sedan kommer Lollo eller Bernie på besök och då måste jag vara alert med kameran.


Efter frukosten blir det solstolarna, poolbad, lek och böcker.




Tuva med Alice och Alva, hon är populär.




Ebba likaså.



Lite paus från badandet eftersom Lollo och Bernie hade fotoshot!



Efter fotograferingen upptäckte jag 3 personer snorklandes därute och jag blev så sugen på det och fick bråttom. Jag fick låna snorkel och cyklop och kastade mig ut, det gick inte så bra. Jag har nog aldrig fått så mycket saltvatten ner i luftrören, det funkade bara inte och jag klöktes och hostade. Jag kom till slut in på grunt vatten helt slut faktiskt med svidande luftrör. En sak till som vi inte fick med oss i packningen, våra snorklar och cyklop, så irriterande. Jag som älskar detta!



Minidisco, det är hela tiden något som händer.



Lollo som sjörövare.


Wille är också populär bland töserna.


Ikväll var det asiatisk buffé och massor av god sushi.


Show för barnen medan vi åt.


Solnedgång och vi samlades hos Jonathan och Hanna, de har balkong över utescenen och dessutom bäst att vara hos dom eftersom tvillingarna sover. Ikväll var det 80-tals discomusik som show medan vi spelade spel.



Så här glada blir Mia och jag när vi vinner, spelet för oss alltså!


2 kommentarer:

  1. Härligt och skönt med en bara vara dag!! så härligt att se att du bara njuter av att vara <3 Kram Anna <3

    SvaraRadera
  2. Härliga bilder. Ni ser verkligen ut att ha det kul tillsammans! Kramar.

    SvaraRadera