Translate

onsdag 1 juni 2016

Let´s Get Sketchy

En layout till Let´s Get Sketchys senaste skiss med även en moodboard som inspiration. Det är alltid lite svårt att kombinera tycker jag, vilket är liksom viktigast?




Jag inspirerades av hav och båt samt ballongerna i moodboarden samt skissens "paket" till fotot. Vit CS med lite "vatten"stänk, utstansade cirklar som ballonger och sedan har jag stämplat! Jag är alldeles för perfektionistisk för att bli nöjd med stämplingar tyvärr. Jag älskar det när andra gör det sådär lite slarvigt.



Fotot är på mig och barnbarnet Amanda för sådär en 15 år sedan. Jag har fullt sjå med årorna eftersom jag är värdelös på det och kan inte koordinera. Sammantaget en kul utmaning!

11 kommentarer:

  1. WOW vilken härlig färgkavalkad! Gillar din tolkning av både skissen och moodboard jättemycket. Kram Carina

    SvaraRadera
  2. Håller med Carina jag!! Härligt härligt!!! Du ska vara jätte nöjd med dina stämplingar, jag trodde det var färdiga die cuts!!! Så dom är fullt tillräckligt perfekta ♡ Du har fångat både färgerna och känslan i moodboarden och skissen så bra. Jag tycker det är svårt med moodboards jag... Tänk att vi har sommar idag också ;) Maken börjar redan bli galen på värmen efter bara två dagar, haha!! Kram Anna :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, vad snäll du är som alltid, ja moodboard är inte helt lätt, men rätt kul. Du denna värmen kan man bli galen på och djuren har det inte lätt, fattade jag igår när vi var med Amanda på ridning. Kram

      Radera
  3. I LOVE what you did with all of the balloons! GREAT page! Thanks for joining in at LGS!

    SvaraRadera
  4. Great Balloon layout, I love the cheerful colors it makes me happy....thanks you so much for joining us at LGS!!!

    SvaraRadera
  5. Beautiful! Thank you for joining us at LGS!

    SvaraRadera
  6. Gorgeous page, colors, photo and design!!!! Thank you for joining us @LGS!

    SvaraRadera
  7. Fabulous!!!
    Thanks for sharing it with us @LGS!!

    SvaraRadera
  8. Beautiful page and take on the mood board! Thanks for joining us at LGS :)

    SvaraRadera
  9. Special and Beautiful page!Thanks for joining us at LGS!

    SvaraRadera
  10. Så läckert du har fångat upp färgerna och ballonginspirationen!! Supersnyggt!! Kul att få titta in hos dig så ofta genom LGS. :-)

    SvaraRadera