Translate

tisdag 29 januari 2019

Paper Issues: Sunday lift

Söndagsliften är en av många utmaningar hos Paper Issues.


Denna fina layout får liftas och den tilltalade mig väldigt mycket. Tack!
Jag änvände ett stort foto istället för tre små.


Papper från mina Citrus Twist Kit utom den röda remsan. Foto på barnbarnsbarnet Alice, hon ska alltid spela Lusen när hon är hos mig.

Jag glömde visa kortet jag gjorde till Lasse och Helén när vi besökte dem i lördags i deras nya fina bostad.


Här har jag använt papper och texten från det nya kitet från Citrus Twist Kits, Life Crafted Kit. Jag måste nog tillägga att det röda kortet underst, tagen och bandet beror på kassen den satt på!

2 kommentarer:

  1. Mycket läcker tolkning och kortet med husen😍😍😍 Gillar massor! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du! Jag suger det till mig, kram

      Radera