Translate

onsdag 2 januari 2019

Rea

Några undantag har jag när det gäller rea, Masai började sin rea idag och det var förtur för vipkunder haha! Jag tycker om deras kläder, men tycker inte jag har råd i vanliga fall. Idag var det 40% och jag körde till Väla imorse.


Jominsann, lite kläder blev det och jag är så nöjd med dem.


Jag skulle till Väla av fler anledningar, presenter, barnkläder finns inte i Höganäs också papper och patroner till min lilla Selphyskrivare. Jag hade en riktig bra förmiddag på Väla och fick tag på det jag skulle utom fotopappren, de var slut. 


Harald gjorde middagen idag, det godaste han gjort tror jag nästan. Han använde ett recept på Mitt Kök, men gjorde lite på sitt sätt med Fläskytterfilé, gorgonzola, purjolök, bacon och med klyftpotatis i vår Fryer. Jag ryckte in med en sallad.  Alltså det var så jäkla gott, kan verkligen rekommendera den.


4 kommentarer:

  1. Det receptet har jag skrivit ut! Kul att du hittade lite på Masai jag var där i dag men inget till mig inte! Kram.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja ni kommer säkert att tycka om det! Vad synd att du inte hittade något, jag köpte två byxor som är jättesköna och 2 blusar. Kram

      Radera
  2. Härligt att du hittade lite fynd! Kul! Och ännu härligare att få en god middag på det👍🏻💕 Win win!! Kram

    SvaraRadera