Translate

söndag 20 januari 2019

Söndagspromenad

Egentligen skulle jag varit på en scrapträff i Helsingborg idag. Jag fick lämna återbud imorse när jag förstod att jag inte skulle fixa det efter festen igår. Istället kom jag ut på en långpromenad med dotter Mia. Härligt att få tid att prata även om vädret var grått och trist.



Vi passerade Lerberget i rask takt och kom plötsligt på att vi nog skulle vända.



Rishögen till Valborgselden börjar redan bli stor.



Hemma fortsatte jag städningen och är nästan helt klar, bara att ställa iordning och göra lite ny placering av allt. Detta ljuset passar ju bra just ikväll!

2 kommentarer:

  1. Nej man kan inte orka och hinna med allt inte ens det roligare upptågen ibland. Bra jobbat med den promenaden och ett så fint ljus! Kram💗

    SvaraRadera