Translate

tisdag 29 januari 2019

Tisdag

Idag blev det en vanlig dag med morgonpromenad, lite städ, lite scrapbooking och middagslagning.


Jag gick invallningen efter att ha varit hemma hos sonen Joel för att lämna ett kort.



Ett kallt friskt väder och skärmflygarna var igång vid Margreteberg.




Jag lagade middag igen, det blev Ugnstekt falukorv, potatismos och sallad. Jag fick ta det vi hade i kylskåpet och det blev gott.

Jag tog hand om alla scrapbookinggrejorna jag köpte igår, scrappade lite och gjorde lite fler kort till barnbarnet Annas projekt. Hon ville nog egentligen göra det själv, men hon har fullt upp och nu kan hon börja på dessa och göra fler efterhand. Hon ska använda korten till att skriva om barnens utveckling.





2 kommentarer:

  1. Skönt med alldeles vanliga dagar också. Så fina kort och askar till dom. Smart idé! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är kul när någon kommer med idéer och idéer det har Anna! Kram

      Radera