Translate

torsdag 20 juni 2019

Fanabe Beach

Jag kommer att ligga minst en dag efter med mina blogginlägg. Jag hinner ju inte, fullt program hela tiden. Igår var det frukostpremiär, så mycket gott, återkommer med det, men det finns allt jag önskar mig.


Familjen Sjöberg var först på plats och sedan kom vi.


Lite senare kom de som redan bokat in sig på morgonpass, core var det idag medan Joel åkte iväg en bit för att spela padel med en pt.



Lolo kom på besök till barnens förtjusning.


Harald och jag gick på informationsmöte och Wille hängde med en stund. Det var bra. Vi anslöt oss sedan till de övriga nere på stranden för att bada havsbad.


Jättemysigt och barnen hade roligt i sanden.



Alla leker med barnen, jag hämtar vatten med Edith.



Jag lär Edith att dyka i vågorna som bryter, jättekul!


Vi har all inclusive och vi gick upp till lunchen.



Edith slocknade full av sand efter strandlivet. Föräldrarna fick en egen dejt haha!



Plötsligt kom vi på att det var polomatch och det ville jag vara med på. Wille hängde med mig.





Barnen lekte med sin enhörningsmadrass.






Annat kul för barnen var det också.


Joel, Hanna, Ebba och Wille var på ett jobbigt gympapass medan vi andra mest latade oss.



På kvällen var det TexMexbuffé i restaurangen.




Det är så roligt att vara tillsammans.





Alva och Alice hade fått gjort ansiktsmålning, Lollo och Bernie såklart.



De gick på show.



Joel och hans familj gick ut på en shoppingtur medan vi andra satt kvar och lät barnen leka.





Mia och jag tog Edith i vagnen när hon accepterat att sluta leka och gick för att somna henne.



Hon somnade till slut och vi andra gick också till sängs.

2 kommentarer:

  1. Nice Harald ser trött ut och mätt ha en trevlig midsommar.

    SvaraRadera
  2. Underbart!!! Blir glad ända in i själen av att se er tillsammans❤️❤️❤️

    SvaraRadera