Translate

lördag 8 juni 2019

Regnig dag

Vaknade till regn idag, så skönt, jag kunde stanna inne haha! Idag har vi INGENTING planerat var min kommentar till maken. Och jag gick verkligen inte ut så inte ett enda foto. Jag satt en god stund vid scrapbordet, det har jag längtat efter, strök kläder och gick igenom lite sommarkläder. Jag fick kassera några som hade blivit för små!!! Fast jag mår bra så det struntar jag i. Vi ska snart åka till Teneriffa en vecka med familjemedlemmar, om 10 dagar bär det iväg och innan dess ska vi köra Boris husbil till Ålabodarna för att fira en tidig midsommar med vänner.
Detta är alltså allt för idag!

4 kommentarer:

  1. Vilken härlig dag! Kolla så du inte har fukt i din garderob!!!! Ha ha för det har jag! Ha en bra söndag. Kramar.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, fukt är inte kul, jag är livrädd för det i husbilen! Kram

      Radera
  2. Härligt! Bra där bara kassera det som krympt!! Åhhh!! Teneriffa ❤️ Där trivdes vi. Vad roligt för er!! Kraaam

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag lämnar det som ändå är fint på Loppan och hoppas det kommer till nytta! Ja, den resan bokades i vintras och plötsligt är vi där! Kram

      Radera