Translate

måndag 24 juni 2019

Midsommardagen i Fanabe Beach

Vi hade en ganska lugn midsommardag, ja ganska, inga många aktiviteter eller så.


Frukostmöte som vanligt.


Min frukost, jag har gömt en liten belgisk våffla där i hörnet haha!

Jo förresten vi gick till marknaden, en ganska stor marknad.



Här var det pop up kort, jättefina.


Jag köpte öronhänge i grönt glas, jag fick inte dem med mig hem, har ingen aning om vad som hände. De var inte dyra alls, men jag ville verkligen ha dem.


Här köpte vi fyra plädar eller vad de kallas. Mia försökte mängdpruta, men det gick inte så bra.




Mia, jag och Amanda besökte en närliggande köpcentra där jag köpte en tröja på Natura. Jag fick den med mig hem iallafall.



En stund vid poolen före lunch och därefter gick vi till stranden.


Barnen gräver och gräver och får lite hjälp ibland.




Jag gjorde en sandskulptur haha, det syns väl att det är en krokodil?


Vi hade bollekar också såklart, jag klarar inte att ligga på stranden långa stunder.










Ska vi bada eller?



Inför middagen samlades vi hos oss igen.





Min nya tröja, det hade varit fint med de gröna öronhängena.



Denna kväll var det BBQ tema.


Joel gör sin egen sangria genom att fylla glaset med frukt.


Edith är stolt över sin nya väska.


Högst upp är det soldäck på båda sidor och jag åkte upp dit för att fota lite.





Vi stannade på hotellet denna kväll och satt länge och pratade vid matbordet medan barnen lekte och hade roligt med hjälp av Ebba och Wille.





Här nere sitter vi.

 


Några avslutade med att titta och lyssna på kvällens band i Showrummet.


Vad vi njuter och har det bra, tack allihopa!

1 kommentar:

  1. Vilken otrolig vecka ni har haft och bjudit oss läsare på. Välkomna hem till ett fint sommarväder. Kramar.

    SvaraRadera