Translate

söndag 16 juni 2019

Söndag

Som jag skrev imorse så körde jag Boris husbil för första gången och det gick bra. Harald tyckte det var över förväntan haha! Han fick köra in på gården och parkera för det är så makalöst trångt. Det kommer inte att bli så att jag kommer att köra, jag överlämnar det så gärna till Harald, men vetskapen att jag kan känns bra.


Lite spänd ser jag ut och det var jag också.

Vi har varit ganska trötta efter midsommarfirandet och tog bara upp sakerna från bilen och slappade sedan. Dotter Mia kom upp en stund och pratade och sedan cyklade jag ut till Lerberget och tittade när barnbarnet Ebba spelade fotbollsmatch i KDFF. Jag lämnade i halvlek då stod den oavgjort, tyvärr förlorade de med 1 mål.









Wille är hemma hos familjen nu inför vår resa och han och pappa Joel tittade också.

Ikväll har jag suttit och lagt över bilder, det är väldans jobb med alla dessa bilder, ett foto skrattade jag åt igen, det är inget bra foto, men allt som händer i bilder är roligt.


Jag säger då det haha!

6 kommentarer:

  1. Underbart foto! / Mia

    SvaraRadera
  2. Precis så!! Helt underbart foto!!! 💚💚💚

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag skrattar varje gång jag tittar på det! Kram

      Radera
  3. Det är ett härligt foto med många händelser i tycker jag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja exakt! Vad kul att du lyckades kommentera!

      Radera