Translate

söndag 12 augusti 2018

Citrus Twist

Mina fina månadskit kommer från Citrus Twist och idag visar jag en layout till deras söndagsskiss.



Allt här är från junikitet, utom några enamel dots. Foto på barnbarnen Ebba och Wille från i sommar när de var med oss i husbilen. 

Jag upprepar igen att jag älskar dessa kit, tyvärr har dom blivit lite för dyra med tanke på tull, förseningar och kronans värde. Jag har fortfarande inte fått juli månads kit eftersom jag inte var hemma och blev sen att betala in tullen. De skickas ju iväg från USA precis som vanligt i rätt tid, augusti är redan på väg, men det är vårt system som sinkar.

2 kommentarer:

  1. Ja du vet ju redan att jag gillar denna massor!! Du får dessa kit att glänsa ännu mer. Ja postens/tullverkets hantering är för dålig. Ok att vi får betala momsen då men förseningen är inte ok alls. Hoppas det blir bättre. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du, jag blir oftast nöjd själv när jag använder kiten! Kram

      Radera