Translate

tisdag 14 augusti 2018

Paper Issues: Summer Lovin

Ibland får jag för mig att jag måste förändra mitt scrappande och bli lite mer "modern". Egentligen är det idiotiskt, bättre att hålla sig till sin egen stil. Fast det är ju roligt att prova nytt. Nu är inte denna så  "ny", men jag vill kunna göra de fina bakgrunderna t ex. Jag är absolut inte nöjd med denna. Den är gjord till Paper Issues utmaning Summer Lovin.



Alltså ni ser, färgerna stämmer inte. Jag har för lite färger och hittar aldrig rätta nyanserna. Jag ska kanske göra det på annat sätt, bakgrunden först och sedan välja papper efter det, det ska jag göra nästa gång. Dessutom stämmer inte balansen i layouten. Så mycket gnäll..... Papperna är Dear Lizzys Stay Colorful och blommorna har jag klippt ut. Ja, typ "klipp och klistra" som många kallar Scrapbookingen. Jag fick gjort ett fint sommarminne från denna underbara sommar, ett foto från Österlen när Ebba och Wille var med och vi träffade familjen Sjöberg där. 

2 kommentarer:

  1. Jaa!! Sannerligen! Nu är du gnällig! Det här är superläckert och balanserat och färgerna funkar absolut! Alldeles underbart, som alltid!! Punkt slut❤️ Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha ja kanske lite överdrivet kritisk som alltid, men vi är ju likadana du vet! Tack för att du peppar mig! Kram

      Radera